CapManin vuosikertomus vuodelta 2018 on julkaistu

CapMan Oyj Tilinpäätös ja toimintakertomus
19.2.2019 klo 10.30

CapManin vuosikertomus vuodelta 2018 on julkaistu

CapManin vuosikertomus vuodelta 2018 on julkaistu CapManin verkkosivuilla osoitteessa https://www.capman.com/fi/osakkeenomistajat/taloudelliset-katsaukset/?type=vuosikertomukset. Vuosikertomuksen PDF-tiedosto on lisäksi tämän tiedotteen liitteenä.

Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, konsernitilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinnointi- ja ohjausjärjestelmästä. Selvitys hallinnointi- ja ohjausjärjestelmästä on myös julkaistu erillisenä PDF-tiedostona, joka on saatavilla CapManin verkkosivuilla osoitteessa https://www.capman.com/fi/osakkeenomistajat/selvitykset-ja-politiikat/selvitys-hallinnointijarjestelmasta/ sekä tämän tiedotteen liitteenä.

Lisätietoja:
Linda Tierala, päällikkö, viestintä ja IR, p. 040 571 7895, linda.tierala@capman.com

CAPMAN OYJ

www.capman.com/fi

Liitteet:
CapMan_2018_Vuosikertomus
CapMan_Selvitys_hallinto_ja_ohjausjärjestelmästä_2018

CapMan on johtava pohjoismainen aktiivista arvonluontityötä tekevä pääomasijoittaja. Tarjoamme laajan kirjon sijoitustuotteita ja palveluita. Olemme kehittäneet satoja yhtiöitä ja kiinteistöjä ja luoneet merkittävää arvoa viimeiset 30 vuotta yhtenä pääomasijoitusalan edelläkävijöistä Pohjoismaissa. Palveluksessamme on 120 pääomasijoittamisen ammattilaista ja hallinnoimme yhteensä yli 3 miljardin euron pääomia. Tavoitteenamme on tarjota houkuttelevia tuottoja ja innovatiivisia ratkaisuja sijoittajille. Toimimme laajasti listaamattomalla markkinalla paikallisesti erikoistuneiden tiimien kautta. Nykyiset sijoitusalueemme kattavat kohdeyhtiösijoittamisen, kiinteistösijoittamisen ja infrastruktuurisijoittamisen. Palveluliiketoimintaamme kuuluvat hankinta- ja ostotoiminnan, varainhankinnan sekä rahastojen hallinnoinnin palvelut. www.capman.com/fi